رفیق دوران یک سالگی تا امروز من
اهنگ زندگی
درباره وبلاگ


بزرگی میگفت راز شادکامی در این است که : به اندازه ای که تلاش کرده ایم آرزو کنیم، یا هر آرزو یی داریم ، از این به بعد به اندازه اش تلاش کنیم ..
آخرین مطالب
نويسندگان

                       رفیق دوران کودکی

فردا  میروم و کیلومتر ها از تو دور میشوم
یادش به خیر  چه روز، روزگاری با هم داشتیم
یادش بخیر دوران کودکی وقتی فکر می کنم
 چشام می باره دلم می گیره
روز های سرد وگرم   
دلتنگت میشم
دلتنگت میشم
رفیق اما برایت آرزوی خوشبختی میکنم
ارزوی رفیق پشت راهت شراب زندگانی  نوش جانت
پیک ما جام خالی دوست که هر چی می ریزد
مست رفاقت اوست

 یا علی

این شعر : تقدیم به دوست عزیزم  سجاد صالحی

وب سایت:عشق فقط یک کلام .... خدا

 


نظرات شما عزیزان:

ستایش
ساعت2:00---18 شهريور 1392
همیشه غمگین ترین و رنجورترین لحظات انسان توسط کسی ساخته می شود که شیرین ترین و شاد ترین لحظات را برای او ساخته است...........

سجاد
ساعت0:54---10 شهريور 1392
“اسمم”را سنگی نگه میدارد” خودم” راگوری و” یادم” را … نمیدانم!

شاید تو دوست خوبم

ممنون علی جووووووون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 62227
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


 گپ تو گپ

بيمه آسيا